Известие

Collapse
No announcement yet.

Възможна ли е загубата на мощност със счупена(спукана) фълтърна кутия??

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Възможна ли е загубата на мощност със счупена(спукана) фълтърна кутия??

    От въпросната кутия се беше отчупило парче при удар на колата отпред..след това беше залепена и първия ден два вървеше много добре а след това явно се е отлепила и взема въздух.. Не си въобразям че върви по малко понеже съм свикнал!, познавам си колата.. Възможна ли е загубата на мощ (не много голяма, но осезаема) ако кутията пак се е отлепила?? Вечер при по хладно време каточели върви мааалко по добре заради по студения и обогатен на кислород въздух Колата е 147 1,9Jtd 16v 2004г+remap

    Мерси предварително

  • #2
    Според мен, не. Само, ако спукването е след дебитомера, тогава със сигурност ще имаш проблеми. Филтъра е просто да не ти влизат мизерии в двигателя. Вече, ако влизат много мизерии през пукнатината и запушва филт6ра прекалено много, е възможно загуба на мощност.
    Last edited by zombiran; d.m.y г., 19:01.

    Comment


    • #3
      Здравата филтърна кутия позволява само ФИЛТРИРАН въздух да минава през дебиЛомера. Затова може да ти е зацапан дебитомера и да не върви.
      Alfa Romeo 156 SW 122kW 2004 DISTINCTIVE
      Lancia Y 1,2 8V 60к.с. 2001g. - на щерката
      Skoda 100S-в пенсия и КлиоI,1,4 Energy-продадено Opel kadet 1,3 LS sedan 1989 44kW 4 скорости-по неволя-пръдливия Ханс-продаден 0878316296и 0893569553

      Comment


      • #4
        Продухай дебитомера и си сложи здрава филтърна кутия
        алфа ромео 156 тс

        Comment


        • #5
          Смятам, че е грешно да се продухва със сгъстен въздух под налягане дебитомера, Първо, може да се повреди механично от силната струя въздух, второ, дори и да има пневмоподготвяща група на маркуча за сгъстен въздух, пак има много влага в него, някой път направо хвърчи мъгла и капки от маркуча. Дебитомера се пръска нежно със спрей - силен обезмаслител, който да се изпарява много бързо и да разтваря мазнини и мръсотии. Из магазините има доста алтернативи.

          (Дебитомер се чисти с Loctite 7039 )
          Alfa Romeo 156 SW 122kW 2004 DISTINCTIVE
          Lancia Y 1,2 8V 60к.с. 2001g. - на щерката
          Skoda 100S-в пенсия и КлиоI,1,4 Energy-продадено Opel kadet 1,3 LS sedan 1989 44kW 4 скорости-по неволя-пръдливия Ханс-продаден 0878316296и 0893569553

          Comment


          • #6
            1.Търсил съм на всякъде хора, или не намирам точното място или наистина няма.. за втора употреба говоря разбира се , за нова ми дадоха цена 380лв!? няма как да дам толкова, тя колата е 3000лв.. Чудих се дали не става от друг модел алфа? И не че спамя, но ако някой има за продаване да сподели..

            2.В крайна сметка да разбирам че загубата на мощност е възможно да е от счупената кутия ??

            Comment


            • #7
              Проблемът не е в кутията, тя е преди дебитомера, както вече обясниха колегите. Но щом след удара на колата е спаднала мощността може да се заблуждаваш, че е от кутията. При сблъсъка може да се е спукал гофрирания маркуч, който е между дебитомера и дроселната клапа и да смуче въздух, който да ошашква компютъра в забъркването на коктейла за цилиндрите. Провери маркуча за пукнатини и дали е добре уплътнен от страната на дросела и от страната на дебитомера.
              Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
              Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
              Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
              Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

              Comment


              • #8
                Добре колега мерси ще проверя, Ама и вие не сте чели както трябва.. Написах, че Колата си вървеше след катастрофата дефакто-ремонта ден два явно докато се отлепи кутията, ако въобще е тя и след това спря да върви толкова добре..Бяха сменени броня 2та радиатора фарове и капак и счупена на парчета въздушна кутия. Никоя от изборените сменени части освен филтърната кутия не би оказала влияние върху вървежа 2 дена след като е взета от автосервиза и пак да кажа че докато я взех и видях как вървеше първите дни, как да не си мисля че е от кутията :X

                Comment


                • #9
                  В крайна сметка от къде може да е проблема????

                  Comment


                  • #10
                    Прочети 3-тия пост от angelovi69. Според мен има логика.


                    Comment


                    • #11
                      Така или иначе тази кутия трябва да я оправиш.
                      Ако наистина има връзка между вървежа и счупването, то възможното обяснение затова, че е минало време преди моторът да започне да работи по-лошо е в това, че компютърът динамично се адаптира към ситуацията. Вероятно нарушаването на параметрите въздушния път е довело до такава промяна.

                      Вече за кое точно е повлияло, много може да се умува.


                      159 1.8 MPI
                      166 2.0 TS (ex)

                      Comment


                      • #12
                        Опаааааа, чак сега забелязах, че колата е дизеларка. Варианти: провери дали са ОК турбо пътищата турбо-кулър и кулър-колектор за цепнатини, много често горния турбо път се цепи на няколко сантиметра от входа на колектора. Щом е блъскана е вероятно и да се е счупил кулъра и да изпуска налягане, а кулъра е под левия калник. Прегледай тези неща, пък после ще умуваме.
                        Last edited by dansguardian; d.m.y г., 14:17.
                        Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
                        Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
                        Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
                        Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

                        Comment


                        • #13
                          Кулера е проверен нищо му няма.. И пак да кажа след ремонта колата вървеше добре за това търся проблема в кутията

                          Comment


                          • #14
                            Свали кутията и я залепи,ако има липсващи парчета,бинт и влакнест кит.Ако няма подобрение откачи дебитомера за проба
                            Lancia Lybra 2,4jtd 10V 103kw++

                            Comment


                            • #15
                              Насоки

                              Първоначално публикувано от viktorsterev Покажи съобщение
                              Свали кутията и я залепи,ако има липсващи парчета,бинт и влакнест кит.Ако няма подобрение откачи дебитомера за проба
                              Баш!
                              Изпревари ме!
                              Свали и дебитомера и го огледай, дали е чист, дали е прашен, дали има боклуци по решетката... В никакъв случай не го пипай механично, не го докосвай, нито с памук, нито с клечка за уши, нито с парцал, с нищооо! Само спрей ползвай, ако е необходимо!
                              Alfa Romeo 156 SW 122kW 2004 DISTINCTIVE
                              Lancia Y 1,2 8V 60к.с. 2001g. - на щерката
                              Skoda 100S-в пенсия и КлиоI,1,4 Energy-продадено Opel kadet 1,3 LS sedan 1989 44kW 4 скорости-по неволя-пръдливия Ханс-продаден 0878316296и 0893569553

                              Comment

                              Working...
                              X